Kysymykset ja vastaukset
- Myyttekö aitoja tavaroita?
Kyllä, olemme kaikkien myymiemme merkkien valtuutettu jälleenmyyjä. Voit lukea lisää siitä, mitä tämä tarkoittaa, täältä.
- Missä tilaukseni on?
Tilaushetkellä olet saanut arvioidun toimitusajan. Huomaathan, että monet tavarantoimittajamme ovat kesällä suljettuina, mikä saattaa pidentää tilattujen tuotteiden toimitusaikoja. Saat viimeisimmän tilannetiedon tilauksestasi kirjautumalla sisään 'Omat sivut' -osioon tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun täällä.
- Voitteko auttaa minua varaosien ja tarvikkeiden kanssa?
Teemme parhaamme vastataksemme pyyntöihisi, lähetä meille: kuitti, tuotemerkki, tuotteen nimi, mallinimitys (mieluiten kuva tuotteesta), likimääräinen ostopäivä ja ostopaikka. Lähetä tiedot sähköpostitse alla olevaan osoitteeseen help@nordiskagalleriet.fi ja kirjoita otsikkoriville "varaosat".
- Voinko saada apua sisustuksen suunnittelussa?
Voimme auttaa sinua kaikenlaisissa sisustusprojekteissa. Studiossa meillä on kokeneiden arkkitehtien, huonekaluasiantuntijoiden ja sisustussuunnittelijoiden tiimi. Voimme antaa makuneuvoja ja auttaa sinua koko sisustuskonseptin kanssa. Lue lisää Nordiska Galleriet Studiosta täältä.
- Onko tuotetta saatavana useampia versioita kuin mitä verkkosivustolla on esillä?
Monista huonekaluista on usein saatavilla useampia versioita kuin mitä verkkosivustolla on esillä. Jotta valintasi olisi helpompi, olemme käsin valinneet suunnittelusuosikkimme. Jos sinulta puuttuu jotain, autamme sinua löytämään etsimäsi. Ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme, niin autamme sinua.
- Voinko saada apua tilauksen tekemisessä?
Tottakai, lähetä sähköpostia osoitteeseen help@nordiskagalleriet.com tai soita numeroon 09-427 235 40, jolloin voimme auttaa sinua. Voit myös tulla johonkin myymälöistämme ja keskustella myyntiedustajan kanssa.
- Mistä tiedän, että tilaukseni on mennyt perille?
Jos osto onnistuu, tilausvahvistus lähetetään annettuun sähköpostiosoitteeseen muutaman minuutin kuluessa. Jos et saa tilausvahvistusta, se voi johtua siitä, että osto ei mennyt läpi. Tarkista, että olet syöttänyt oikean sähköpostiosoitteen ja ota meihin yhteyttä, jos et ole saanut tilausvahvistusta ja me selvitämme asian.
- Mitä maksuvaihtoehtoja tarjoatte?
Kun tilaat meiltä, voit valita maksutavaksi pankkikortin (Visa/Mastercard/American Express) sekä laskun (14 päivää), osamaksun tai suoramaksun.
Käytämme Klarnan maksuratkaisuja. Jos sinulla on kysyttävää laskusta tai maksuehdoista, ota yhteyttä osoitteeseen www.klarna.fi. - Mitä ehtoja sovelletaan toimitukseen Suomessa?
Toimitamme koko Suomeen (Ahvenanmaalle rahtikulut lisätään) ja tarjoamme ilmaisen toimituksen yli 500 euron ostoksille. Alle 100 euron ostoksista veloitetaan toimitusmaksu, joka näkyy kassalla.
Huonekalujen osalta tilauksesi toimitetaan maksuttomalla toimituksella tonttisi ulkopuolelle.Lue lisää toimitus- ja toimitusehdoista täältä. - Voitteko toimittaa Ruotsin ulkopuolelle?
Kyllä, voimme toimittaa kaikkiin EU-maihin, toimituskulut vaihtelevat maasta ja sijainnista riippuen. Teemme parhaamme toimittaaksemme myös EU:n ulkopuolelle. Ota yhteyttä, jos haluat toimittaa tilauksesi Ruotsin ulkopuolelle.
- Olen muuttanut mieleni, voinko palauttaa tuotteen?
Kyllä, etäsopimuksia ja muualla kuin liiketiloissa tehtäviä sopimuksia koskevan lain (2005:59) mukaisesti sinulla kuluttajana on oikeus peruuttaa ostoksesi 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta, mutta olemme päättäneet pidentää tätä aikaa 100 päivään. Tällöin tavarat on palautettava muuttumattomina ja vahingoittumattomassa alkuperäispakkauksessa upouudessa kunnossa. Olet vastuussa kaikista palautuslähetyksen toimitus- ja käsittelykuluista. Peruuttamisoikeutta koskevat poikkeukset koskevat erityisesti tilattuja tuotteita, joita meillä ei ole varastossamme mutta jotka valmistetaan asiakkaan erityistoiveiden mukaisesti. Lue lisää peruuttamisoikeutta koskevista poikkeuksista käyttöehdoistamme.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi, niin lähetämme sinulle palautuslomakkeen. - Mitä tapahtuu valituksen yhteydessä?
Jos olet saanut tuotteen, joka osoittautuu vialliseksi tai virheelliseksi, ota yhteyttä reklamaatio-osastoon osoitteessa; help@nordiskagalleriet.fi niin otamme sinuun yhteyttä.
Huomaa, että luonnonmateriaaleissa on luonnollisia ulkonäkövaihteluita, joita ei pidetä vikana eikä ne sinänsä ole pätevä syy reklamaatioon. Lue lisää täältä. - Miten teen palautuksen?
Jos haluat tehdä palautuksen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse, niin lähetämme sinulle palautuslomakkeen ja ohjeet.
Palautuslähetyksen toimitus- ja käsittelykulut ovat kuluttajan vastuulla. Lue lisää täältä. - Olen saanut vahingoittuneen paketin, mitä minun pitäisi tehdä?
Olemme vastuussa tavaroista, jotka ovat vahingoittuneet kuljetuksen tai toimituksen aikana, kun tuote on matkalla sinulle. Kun vastaanotat paketin, on sinun vastuullasi asiakkaana tarkistaa, onko paketti vahingoittunut, ennen kuin allekirjoitat lähetysluettelon. Jos paketti on vahingoittunut, tämä on merkittävä suoraan lähetysluetteloon. Dokumentoi vahinko kuvana ja tekstinä, lähetä sähköpostitse osoitteeseen help@nordiskagalleriet.fi
- Voinko saada apua kuljetuksen, pakkauksen purkamisen ja kokoamisen kanssa?
Kyllä, voit lisätä palvelun "toimitus" kassalle joissakin paikoissa. Palvelu maksaa 69 euroa.
- Olen sisustussuunnittelija ja aion tehdä projektin, voinko saada apua?
Tottakai, klikkaa valikosta Business, niin autamme sinua lisää.