Kysymykset ja vastaukset | Nordiska Galleriet

Usein kysytyt kysymykset Löydä vastaukset kysymyksiisi

Olemme koonneet tähän usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia. Jos et löydä vastausta kysymykseesi täältä, voit tietenkin ottaa meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse.

  • Myyttekö aitoja tavaroita?

    • Kyllä, olemme kaikkien myymiemme merkkien valtuutettu jälleenmyyjä. Voit lukea lisää siitä, mitä tämä tarkoittaa, täältä.

  • Missä tilaukseni on?

    • Tilaushetkellä olet saanut arvioidun toimitusajan. Huomaathan, että monet tavarantoimittajamme ovat kesällä suljettuina, mikä saattaa pidentää tilattujen tuotteiden toimitusaikoja. Saat viimeisimmän tilannetiedon tilauksestasi kirjautumalla sisään 'Omat sivut' -osioon tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun täällä.
  • Voitteko auttaa minua varaosien ja tarvikkeiden kanssa?

    • Teemme parhaamme vastataksemme pyyntöihisi, lähetä meille: kuitti, tuotemerkki, tuotteen nimi, mallinimitys (mieluiten kuva tuotteesta), likimääräinen ostopäivä ja ostopaikka. Lähetä tiedot sähköpostitse alla olevaan osoitteeseen help@nordiskagalleriet.fi ja kirjoita otsikkoriville "varaosat".
  • Voinko saada apua sisustuksen suunnittelussa?

    • Voimme auttaa sinua kaikenlaisissa sisustusprojekteissa. Studiossa meillä on kokeneiden arkkitehtien, huonekaluasiantuntijoiden ja sisustussuunnittelijoiden tiimi. Voimme antaa makuneuvoja ja auttaa sinua koko sisustuskonseptin kanssa. Lue lisää Nordiska Galleriet Studiosta täältä.
  • Onko tuotetta saatavana useampia versioita kuin mitä verkkosivustolla on esillä?

    • Monista huonekaluista on usein saatavilla useampia versioita kuin mitä verkkosivustolla on esillä. Jotta valintasi olisi helpompi, olemme käsin valinneet suunnittelusuosikkimme. Jos sinulta puuttuu jotain, autamme sinua löytämään etsimäsi. Ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme, niin autamme sinua.
  • Voinko saada apua tilauksen tekemisessä?

    • Tottakai, lähetä sähköpostia osoitteeseen help@nordiskagalleriet.com tai soita numeroon 09-427 235 40, jolloin voimme auttaa sinua. Voit myös tulla johonkin myymälöistämme ja keskustella myyntiedustajan kanssa.
  • Mistä tiedän, että tilaukseni on mennyt perille?

    • Jos osto onnistuu, tilausvahvistus lähetetään annettuun sähköpostiosoitteeseen muutaman minuutin kuluessa. Jos et saa tilausvahvistusta, se voi johtua siitä, että osto ei mennyt läpi. Tarkista, että olet syöttänyt oikean sähköpostiosoitteen ja ota meihin yhteyttä, jos et ole saanut tilausvahvistusta ja me selvitämme asian.
  • Mitä maksuvaihtoehtoja tarjoatte?

    • Kun tilaat meiltä, voit valita maksutavaksi pankkikortin (Visa/Mastercard/American Express) sekä laskun (14 päivää), osamaksun tai suoramaksun.

      Käytämme Klarnan maksuratkaisuja. Jos sinulla on kysyttävää laskusta tai maksuehdoista, ota yhteyttä osoitteeseen www.klarna.fi.
  • Mitä ehtoja sovelletaan toimitukseen Suomessa?

    • Toimitamme koko Suomeen (Ahvenanmaalle rahtikulut lisätään) ja tarjoamme ilmaisen toimituksen yli 500 euron ostoksille. Alle 100 euron ostoksista veloitetaan toimitusmaksu, joka näkyy kassalla.

      Huonekalujen osalta tilauksesi toimitetaan maksuttomalla toimituksella tonttisi ulkopuolelle.Lue lisää toimitus- ja toimitusehdoista täältä.
  • Voitteko toimittaa Ruotsin ulkopuolelle?

    • Kyllä, voimme toimittaa kaikkiin EU-maihin, toimituskulut vaihtelevat maasta ja sijainnista riippuen. Teemme parhaamme toimittaaksemme myös EU:n ulkopuolelle. Ota yhteyttä, jos haluat toimittaa tilauksesi Ruotsin ulkopuolelle.
  • Olen muuttanut mieleni, voinko palauttaa tuotteen?

    • Kyllä, etäsopimuksia ja muualla kuin liiketiloissa tehtäviä sopimuksia koskevan lain (2005:59) mukaisesti sinulla kuluttajana on oikeus peruuttaa ostoksesi 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta, mutta olemme päättäneet pidentää tätä aikaa 100 päivään. Tällöin tavarat on palautettava muuttumattomina ja vahingoittumattomassa alkuperäispakkauksessa upouudessa kunnossa. Olet vastuussa kaikista palautuslähetyksen toimitus- ja käsittelykuluista. Peruuttamisoikeutta koskevat poikkeukset koskevat erityisesti tilattuja tuotteita, joita meillä ei ole varastossamme mutta jotka valmistetaan asiakkaan erityistoiveiden mukaisesti. Lue lisää peruuttamisoikeutta koskevista poikkeuksista käyttöehdoistamme.

      Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi, niin lähetämme sinulle palautuslomakkeen.
  • Mitä tapahtuu valituksen yhteydessä?

    • Jos olet saanut tuotteen, joka osoittautuu vialliseksi tai virheelliseksi, ota yhteyttä reklamaatio-osastoon osoitteessa; help@nordiskagalleriet.fi niin otamme sinuun yhteyttä.

      Huomaa, että luonnonmateriaaleissa on luonnollisia ulkonäkövaihteluita, joita ei pidetä vikana eikä ne sinänsä ole pätevä syy reklamaatioon. Lue lisää täältä.
  • Miten teen palautuksen?

    • Jos haluat tehdä palautuksen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse, niin lähetämme sinulle palautuslomakkeen ja ohjeet.

      Palautuslähetyksen toimitus- ja käsittelykulut ovat kuluttajan vastuulla. Lue lisää täältä.
  • Olen saanut vahingoittuneen paketin, mitä minun pitäisi tehdä?

    • Olemme vastuussa tavaroista, jotka ovat vahingoittuneet kuljetuksen tai toimituksen aikana, kun tuote on matkalla sinulle. Kun vastaanotat paketin, on sinun vastuullasi asiakkaana tarkistaa, onko paketti vahingoittunut, ennen kuin allekirjoitat lähetysluettelon. Jos paketti on vahingoittunut, tämä on merkittävä suoraan lähetysluetteloon. Dokumentoi vahinko kuvana ja tekstinä, lähetä sähköpostitse osoitteeseen help@nordiskagalleriet.fi
  • Voinko saada apua kuljetuksen, pakkauksen purkamisen ja kokoamisen kanssa?

    • Kyllä, voit lisätä palvelun "toimitus" kassalle joissakin paikoissa. Palvelu maksaa 69 euroa.
  • Olen sisustussuunnittelija ja aion tehdä projektin, voinko saada apua?

    • Tottakai, klikkaa valikosta Business, niin autamme sinua lisää.

Ota yhteyttä Et saanut vastausta?

Puhelintuen aukioloajat

Ota yhteyttä meihin

Kysymykset ja vastaukset

  • Myyttekö aitoja tavaroita?

    Kyllä, olemme kaikkien myymiemme merkkien valtuutettu jälleenmyyjä. Voit lukea lisää siitä, mitä tämä tarkoittaa, täältä.

  • Missä tilaukseni on?

    Tilaushetkellä olet saanut arvioidun toimitusajan. Huomaathan, että monet tavarantoimittajamme ovat kesällä suljettuina, mikä saattaa pidentää tilattujen tuotteiden toimitusaikoja. Saat viimeisimmän tilannetiedon tilauksestasi kirjautumalla sisään 'Omat sivut' -osioon tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun täällä.

  • Voitteko auttaa minua varaosien ja tarvikkeiden kanssa?

    Teemme parhaamme vastataksemme pyyntöihisi, lähetä meille: kuitti, tuotemerkki, tuotteen nimi, mallinimitys (mieluiten kuva tuotteesta), likimääräinen ostopäivä ja ostopaikka. Lähetä tiedot sähköpostitse alla olevaan osoitteeseen help@nordiskagalleriet.fi ja kirjoita otsikkoriville "varaosat".

  • Voinko saada apua sisustuksen suunnittelussa?

    Voimme auttaa sinua kaikenlaisissa sisustusprojekteissa. Studiossa meillä on kokeneiden arkkitehtien, huonekaluasiantuntijoiden ja sisustussuunnittelijoiden tiimi. Voimme antaa makuneuvoja ja auttaa sinua koko sisustuskonseptin kanssa. Lue lisää Nordiska Galleriet Studiosta täältä.

  • Onko tuotetta saatavana useampia versioita kuin mitä verkkosivustolla on esillä?

    Monista huonekaluista on usein saatavilla useampia versioita kuin mitä verkkosivustolla on esillä. Jotta valintasi olisi helpompi, olemme käsin valinneet suunnittelusuosikkimme. Jos sinulta puuttuu jotain, autamme sinua löytämään etsimäsi. Ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme, niin autamme sinua.

  • Voinko saada apua tilauksen tekemisessä?

    Tottakai, lähetä sähköpostia osoitteeseen help@nordiskagalleriet.com tai soita numeroon 09-427 235 40, jolloin voimme auttaa sinua. Voit myös tulla johonkin myymälöistämme ja keskustella myyntiedustajan kanssa.

  • Mistä tiedän, että tilaukseni on mennyt perille?

    Jos osto onnistuu, tilausvahvistus lähetetään annettuun sähköpostiosoitteeseen muutaman minuutin kuluessa. Jos et saa tilausvahvistusta, se voi johtua siitä, että osto ei mennyt läpi. Tarkista, että olet syöttänyt oikean sähköpostiosoitteen ja ota meihin yhteyttä, jos et ole saanut tilausvahvistusta ja me selvitämme asian.

  • Mitä maksuvaihtoehtoja tarjoatte?

    Kun tilaat meiltä, voit valita maksutavaksi pankkikortin (Visa/Mastercard/American Express) sekä laskun (14 päivää), osamaksun tai suoramaksun.

    Käytämme Klarnan maksuratkaisuja. Jos sinulla on kysyttävää laskusta tai maksuehdoista, ota yhteyttä osoitteeseen www.klarna.fi.

  • Mitä ehtoja sovelletaan toimitukseen Suomessa?

    Toimitamme koko Suomeen (Ahvenanmaalle rahtikulut lisätään) ja tarjoamme ilmaisen toimituksen yli 500 euron ostoksille. Alle 100 euron ostoksista veloitetaan toimitusmaksu, joka näkyy kassalla.

    Huonekalujen osalta tilauksesi toimitetaan maksuttomalla toimituksella tonttisi ulkopuolelle.Lue lisää toimitus- ja toimitusehdoista täältä.

  • Voitteko toimittaa Ruotsin ulkopuolelle?

    Kyllä, voimme toimittaa kaikkiin EU-maihin, toimituskulut vaihtelevat maasta ja sijainnista riippuen. Teemme parhaamme toimittaaksemme myös EU:n ulkopuolelle. Ota yhteyttä, jos haluat toimittaa tilauksesi Ruotsin ulkopuolelle.

  • Olen muuttanut mieleni, voinko palauttaa tuotteen?

    Kyllä, etäsopimuksia ja muualla kuin liiketiloissa tehtäviä sopimuksia koskevan lain (2005:59) mukaisesti sinulla kuluttajana on oikeus peruuttaa ostoksesi 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta, mutta olemme päättäneet pidentää tätä aikaa 100 päivään. Tällöin tavarat on palautettava muuttumattomina ja vahingoittumattomassa alkuperäispakkauksessa upouudessa kunnossa. Olet vastuussa kaikista palautuslähetyksen toimitus- ja käsittelykuluista. Peruuttamisoikeutta koskevat poikkeukset koskevat erityisesti tilattuja tuotteita, joita meillä ei ole varastossamme mutta jotka valmistetaan asiakkaan erityistoiveiden mukaisesti. Lue lisää peruuttamisoikeutta koskevista poikkeuksista käyttöehdoistamme.

    Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi, niin lähetämme sinulle palautuslomakkeen.

  • Mitä tapahtuu valituksen yhteydessä?

    Jos olet saanut tuotteen, joka osoittautuu vialliseksi tai virheelliseksi, ota yhteyttä reklamaatio-osastoon osoitteessa; help@nordiskagalleriet.fi niin otamme sinuun yhteyttä.

    Huomaa, että luonnonmateriaaleissa on luonnollisia ulkonäkövaihteluita, joita ei pidetä vikana eikä ne sinänsä ole pätevä syy reklamaatioon. Lue lisää täältä.

  • Miten teen palautuksen?

    Jos haluat tehdä palautuksen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse, niin lähetämme sinulle palautuslomakkeen ja ohjeet.

    Palautuslähetyksen toimitus- ja käsittelykulut ovat kuluttajan vastuulla. Lue lisää täältä.

  • Olen saanut vahingoittuneen paketin, mitä minun pitäisi tehdä?

    Olemme vastuussa tavaroista, jotka ovat vahingoittuneet kuljetuksen tai toimituksen aikana, kun tuote on matkalla sinulle. Kun vastaanotat paketin, on sinun vastuullasi asiakkaana tarkistaa, onko paketti vahingoittunut, ennen kuin allekirjoitat lähetysluettelon. Jos paketti on vahingoittunut, tämä on merkittävä suoraan lähetysluetteloon. Dokumentoi vahinko kuvana ja tekstinä, lähetä sähköpostitse osoitteeseen help@nordiskagalleriet.fi

  • Voinko saada apua kuljetuksen, pakkauksen purkamisen ja kokoamisen kanssa?

    Kyllä, voit lisätä palvelun "toimitus" kassalle joissakin paikoissa. Palvelu maksaa 69 euroa.

  • Olen sisustussuunnittelija ja aion tehdä projektin, voinko saada apua?

    Tottakai, klikkaa valikosta Business, niin autamme sinua lisää.

Ota yhteyttä
Ota meihin yhteyttä puhelimitse, sähköpostitse tai chatissa, jos haluat saada vastauksia tuotteeseen liittyviin kysymyksiisi tai apua sisustussuunnitteluun.
Myymälämme
Tukholma
Nybrogatan 11
114 39 Stockholm
Miten löydät meidät

+468- 442 83 60

Ma-Pe 10:00 - 19:00
Lauantai 10:00 - 17:00
Sunnuntai 11:00 - 16:00
Göteborg
Flöjelbergsgatan 20A
431 37 Mölndal
Miten löydät meidät

+4631- 775 69 00

Ma-Pe 10:00 - 19:00
La-Su 11:00 - 17:00
Malmö
Engelbrektsgatan 9
211 33 Malmö
Miten löydät meidät

040 685 95 01

Ma-Pe 11:00 - 18:00
Lauantai 11:00 - 16:00
Sunnuntai Suljettu
Archives
Frihamnsgatan 50
115 56 Stockholm
Miten löydät meidät

+468-442 83 63

La-Su 11:00 - 16:00
To-Pe 11:00 - 16:00
Kirjaudu sisään

Kirjaudu sisään tilillesi päästäksesi käsiksi tilauksiisi ja tilitietoihin.

tai
Uusi asiakas?Saat 10% alennuksen ensimmäisestä ostoksestasi.

Tilaa uutiskirjeemme saadaksesi inspiraatiota ja erikoistarjouksia. Kirjoita koodi kassalla, kun olet tehnyt ostokset.

Kiitos rekisteröinnistä
Sähköpostisi on jo rekisteröity
*Alennus koskee uusia asiakkaita, kun teet ensimmäisen verkko-ostoksesi nordiskagalleriet.fi-sivustolla. Koodia ei voi yhdistää muihin tarjouksiin, alennuksiin tai myynteihin. Koodi ei ole voimassa Tukholman ja Göteborgin myymälöissämme, eikä se koske tuoteryhmiä keittiöt, vaatekaapit ja Limited Editions. Sitä ei myöskään sovelleta tavaramerkkeihin B&B Italia, Baxter, Bocci, Cassina, Cappelini, De Sede, Flexform, House of Finn Juhl, Michael Anastassiades, Apparatus, Poliform, Roll&Hill Big Green Egg, Rocket Espresso, Maxalto och Technogym.
Toivelista (0)

Tervetuloa Nordiska Galleriet

LÄNNA tulee nyt Nordiska Galleriet. Tämä tarkoittaa sitä, että sinulla asiakkaana on käytössänne sama valikoima kuin ennenkin, mutta vielä enemmän tuotemerkkejä ja tuotteita.

Ymmärrän
Lue lisää täältä

Welcome to Nordiska Galleriet

Discover furniture, lighting and details from the world's most iconic brands and leading designers.

If you can't see your country below, leave your email address and we'll let you know when we deliver to your country.

Deliver to
Finland
  • Sweden
  • Norway
  • Denmark
  • Finland
  • Germany
  • Austria
  • Belgium
  • Netherlands
  • Spain
  • France
Language
Finnish
  • English
  • Swedish
  • Norweigan
  • Danish
  • Finnish
Currency: EUR
Enter Nordiska Galleriet
Thank you for leaving your e-mail address. We'll let you know as soon as we open up in your country.