Tervetuloa Nordiska Galleriet
Elokuun 30. päivästä alkaen Suomen Länna siirtyy Nordiska Gallerietille. Palautus- ja reklamaatio-oikeudet ovat samat kuin nykyään, koska sekä LÄNNA että Nordiska Galleriet ovat jo osa NGLM-konsernia, ja lanna.fi-sivustolla tehdyt jatkuvat tilaukset toimitetaan normaalisti. Tarjoamme luonnollisesti täsmälleen yhtä hyvää palvelua ja laajan tuotevalikoiman. Tervetuloa Nordiska Galleriet.
- Palautusoikeus ja valitusoikeus
- Samat toimitusehdot
- Sama hyvä palvelu
- Laajempi tuotevalikoima
Onko sinulla kysyttävää?
Kysymykset ja vastaukset
- Mitä tapahtuu LÄNNAssa tekemälleni tilaukselle?
Tilauksesi toimitetaan tilausvahvistuksessa ilmoitetun toimitusajan mukaisesti. Jos sinulla on kysyttävää meneillään olevasta LÄNNA-tilauksesta, ota yhteyttä osoitteeseen help@nordiskagalleriet.fi
- Sovelletaanko samoja ostoehtoja nyt, kun LÄNNAsta on tullut Nordiska Galleriet?
Kyllä, Nordiska Gallerietiin sovelletaan samoja ostoehtoja kuin LÄNNAan. Löydät ne täältä.
- Onko Nordiska Gallerietillä sama palautusoikeus kuin LÄNNAlla?
Kyllä, sinulla on edelleen 100 päivän palautusoikeus varastotuotteille, aivan kuten LÄNNAssa. Lue lisää palautuksen tekemisestä.
- Mitä jos minun on palautettava tuotteeni?
Seuraa tämän sivun ohjeita. Palautuksen toimituskulut ovat samat kuin LÄNNA.
- Mitä tapahtuu, jos minun on reklamoitava tuote?
Jos haluat tehdä valituksen, täytä valituslomake, jonka Nordiska Galleriet käsittelee. Lue lisää siitä, miten voit tehdä valituksen.
- Mitä takuulle tapahtuu?Tuotteesi on edelleen saman takuun piirissä, joka oli voimassa, kun ostit sen. Jos sinulla on kysyttävää tuotteesi takuusta, ota yhteyttä huoltotiimiimme, help@nordiskagalleriet.fi.
- Minulla on LÄNNAn voimassa oleva alennuskoodi, mitä sille tapahtuu?
Ota yhteyttä osoitteeseen help@nordiskagalleriet.fi, niin autamme sinua.