New Magsin Supreme-kirja kertoo Supremes-brändin uskomattomasta muutoksesta newyorkilaisesta rullalautakaupasta nykyään ikoniseksi maailmanlaajuiseksi brändiksi. Kirja esittelee meille kaksi vuosikymmentä luomuksia, rukouksia ja uhmakkaita asenteita, jotka ovat tehneet Supremesta sen ainutlaatuisen brändin, joka se on nykyään. Supreme-kirjassa on yli 800 kuvaa Ari Marcopoulosin, Larry Clarkin ja David Simsin kaltaisilta valokuvaajilta, ja se tarjoaa lukijoille pääsyn kulissien taakse, mukaan lukien brändin rajoitetuimmat tuotteet t-paidoista polkupyöriin.
Supreme tunnetaan yhtä hyvin ikonisesta, klassisesta hengestään kuin sitoutumisestaan suunnitteluun ja laatuun. Nykyään tuotemerkin vaatteista ja tuotteista on tullut yhtä tunnistettavia ja haluttuja kuin maailman hienoimpien muotimerkkien tuotteista. Kirja on kauniisti tuotettu ja symboloi Supremen sitoutumista laatuun ja muotoiluun.
ISBN: 9781838660314
Ei arviota
54,00 €
Sisältää 10% arvonlisäveron
Huomaa, että kuvat ovat suuntaa-antavia. Sävyt voivat poiketa todellisuudesta.