Reklamaation tekeminen
Jos ostamasi tuote ei toimi tai sen tuotannossa on ilmennyt vikaa, voit tehdä valituksen. Seuraa alla olevia ohjeita korvaushakemuksen tekemiseksi. Kun pyyntösi on valmis, välitämme tapauksesi tuotteen valmistaneelle toimittajalle.
Viesti lähetetty.
Kiitos viestistäsi Otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
Lue lisää käyttöehdoistamme
Mitä nyt tapahtuu
1. Kun olet täyttänyt lomakkeen ja lähettänyt reklamaation, saat sähköpostitse vahvistuksen.
2. Palvelutiimimme käsittelee tapauksen, ja jos reklamaatio hyväksytään, voit lähettää tuotteen takaisin.
3. Saat sähköpostin, joka sisältää lähetysluettelon ja palautuslomakkeen. Laita lähetysluettelo tuotteen mukana paketissa. Teippaa viivakoodilla varustettu palautusilmoitus paketin ulkopuolelle.
4. Toimita palautuslähetys sitten lähimpään PostNord-edustajalle. Jos palautukseen liittyy nouto, varaa se PostNordin verkkosivuilta.
5. Saat vahvistuksen palautuksesta ja hyvityksestä sähköpostitse 14 päivän kuluessa.
Valituksia koskevat kysymykset ja vastaukset
Voinko tehdä valituksen myymälässä?
Jos olet ostanut tuotteen verkosta, et voi tehdä valitusta myymälässämme, vaan sinun on tehtävä se yllä olevalla lomakkeella. Jos kyseessä on myymälästä ostettu tuote, ota yhteyttä palvelutiimiimme.
Koskeeko reklamaatio kaikkia tuotteita?
Luonnonmateriaaleista (kuten kivestä, puusta, nahasta ja metallista) valmistetuilla tuotteilla on luonnollisia ulkonäkövaihteluita. Tätä ei pidetä puutteena eikä se sinänsä ole pätevä syy reklamaatioon.
Miksi reklamaatioani ei hyväksytty?
Jos reklamaatiota ei hyväksytä, palvelutiimimme ilmoittaa sinulle syyn siihen. Yleensä tämä johtuu siitä, että valitusta ei ole tehty kohtuullisessa ajassa tai että kyseessä ei ole virhe.
Kuinka kauan takaisinmaksu kestää?
Jos kyseessä on reklamaatio, palautamme tuotteesta maksamasi summan. Huomaathan, että hyvityksen saaminen voi kestää jopa 14 päivää tuotteen palautuspäivästä. Nordiska Galleriet pidättää itsellään oikeuden odottaa, että olemme vastaanottaneet tavarat tai että olet pystynyt todistamaan, että tavarat on palautettu meille, ennen kuin palautus tehdään. Palautus suoritetaan samalla maksutavalla, jota käytettiin ostohetkellä, ellei toisin sovita. Jos olet käyttänyt maksuvaihtoehtona laskua tai osamaksua Klarnan kautta, on tärkeää, että maksat laskun, jotta vältyt muistutusmaksuilta. Summa palautetaan, kun olemme vastaanottaneet ja rekisteröineet valituksen.