Säännöt ja ehdot - Verkkokauppa | Nordiska Galleriet

Säännöt ja ehdotEhdot verkko-ostoksille

Kun teet ostoksia Nordiska Gallerietissa, hyväksyt ostoehtomme. Täten on tärkeää, että luet ehdot huolellisesti ennen ostoksen tekemistä. Seuraavassa osiossa löydät tietoa siitä, mitä ehtoja sovelletaan, kun kuluttajana teet ostoksia verkkosivustollamme www.nordiskagalleriet.fi tai asiakaspalvelumme kautta. Sinä asiakkaana olet meille tietenkin tärkein asia, ja siksi haluamme tehdä ehdoistamme sinulle mahdollisimman kannattavat. Sovellamme esimerkiksi hintatakuuta koko valikoimaan ja tarjoamme ilmaisen toimituksen Suomen sisällä kaikkiin yli 500 euron erikoistilauksiin.


Yleiset ehdot

Käyttöehtoja sovelletaan, kun sinä asiakkaana ostat meiltä osoitteessa www.nordiskagalleriet.fi tai teet tilauksen etäasiakaspalvelumme kautta. Jotta voit tehdä ostoksia, sinun on hyväksyttävä nämä ostoehdot ja suostuttava siihen, että Nordiska Galleriet voi käsitellä ja tallentaa henkilötietojasi. Suorittamalla ostoksen hyväksyt ehtomme.


Yrityksen tiedot

Nordiska Galleriet Group AB (joka sisältää Aktiebolaget Nordiska Galleriet, Nordiska Galleriet Göteborg samt Länna Möbler AB)

Nybrogatan 11
114 39 Stockholm
Organisaation numero: 559032-9859

Ostosopimus

Ostosopimus syntyy kuluttajan ja Nordiska Galleriet AB:n (elinkeinonharjoittajan) välille, kun olet tehnyt ostoksen ja tilausvahvistus on lähetetty annettuun sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistus tarkoittaa, että olemme hyväksyneet ostoksen ja että sitova ostosopimus on syntynyt. Tilaus on maksuvelvollinen.

Tehdäksesi tilauksen osoitteessa www.nordiskagalleriet.fi tai asiakaspalvelumme kautta sinun on oltava vähintään 18-vuotias. Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua tilauksen tekemisessä, olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse: help@nordiskagalleriet.fi tai puhelimitse: 09-427 235 40.

Sinun oikeutesi

Asiakasetujesi suojaamiseksi Nordiska Gallerietissa tehtäviin ostoksiin sovelletaan kuluttajakauppalain (SFS 1990:932), etäsopimuksia ja liiketilojen ulkopuolisia sopimuksia koskevan lain (2005:59), henkilötietolain (SFS 1998:204) sekä EU-direktiivin (EU) 2016/679 ja yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) säännöksiä. Jos Nordiska Gallerietin ja asiakkaan välille syntyy erimielisyyttä, noudatetaan yleisen valituslautakunnan (ARN) suosituksia.

Hinnat

Kaikki hinnat ilmoitetaan Euroissa. Arvonlisäverokanta voi vaihdella eri tuoteryhmien välillä, mutta se on yleensä 25 %. Toimituskulut voidaan lisätä sen mukaan, minkä toimitusvaihtoehdon valitset tilauksen yhteydessä. Katso alla oleva toimitusta ja toimitusta koskeva kohta toimitusta ja lähetys

 

Varaukset

Pidätämme oikeuden painovirheisiin hinta- ja tuotetiedoissa tai muussa viestinnässä. Pidätämme oikeuden muuttaa jatkuvasti kaikkien valikoimissamme olevien tuotteiden tietoja ja hintoja sekä korjata virheelliset hinnat jälkikäteen ilman ennakkoilmoitusta. Pidätämme oikeuden tehdä hinnantarkistuksia, loppumyyntejä, varastossa esiintyviä poikkeamia, teknisiä ongelmia, teknisten eritelmien muutoksia ja mahdollisia kirjoitusvirheitä verkkosivustollamme tai mainoksissamme. Pidätämme oikeuden peruuttaa virheelliset tilaukset. Kaikki tarjoukset ovat voimassa niin kauan kuin varastot riittävät, ellei kuvauksessa toisin mainita.

Näytteet ja kuvat eivät takaa tavaroiden tarkkaa ulkonäköä ja kuntoa. Värintoisto voi vaihdella kuvan ja todellisuuden välillä, ja tuotenäytteiden osalta vain näyte voi olla ohjeellinen. Luonnonmateriaalien ja erityisesti marmoroidun kiven näytteet voivat vaihdella enemmän tai vähemmän eri materiaalikappaleiden välillä.

Vastaamme hintoihin

Suunnittelun tarjoaminen oikeaan hintaan on tärkeä osa filosofiaamme, ja siksi sovitamme hinnan. Idea on yksinkertainen - jos löydät saman tuotteen halvemmalla toiselta jälleenmyyjältä, me vastaamme siihen. Voit olla varma, että saat aina kilpailukykyisen hinnan, kun teet ostoksia kanssamme. 

Edellytyksenä on, että tuote on aito, uusi, ei kuulu väliaikaiseen kampanjaan ja että siitä on olemassa pätevä todiste. Meidän on voitava varmistaa, että tuote on täsmälleen samanlainen viimeistelyltään, materiaaliltaan, kooltaan jne. Se on myytävä valtuutetun jälleenmyyjän kautta. Huomaa, että hinta sisältää vastaavan toimitusvaihtoehdon.

Kelvollinen todiste on esimerkiksi tämänhetkinen tarjous tai suora linkki toisen jälleenmyyjän verkkosivustolle, jossa näkyy edullisempi hinta; napsautettu sähköposti ei kelpaa, mutta alkuperäinen sähköposti on lähetettävä eteenpäin. Ennennäkemättömiä tai päättyneitä kampanjoita ei kuitenkaan voida sovittaa yhteen. Huomaa, että tietokannan peukalointi on rikos.

Maksu

Kun teet tilauksen verkkosivuillamme, voit valita maksutavaksi pankkikortin (Visa/Mastercard/American Express) sekä laskun (14 päivää), osamaksun tai suoramaksun Klarnan kautta. Kun maksat Klarnan kautta, tutustu heidän ehtoihinsa, jotka löydät osoitteesta https://www.klarna.com/fi/ehdot/.

Kun teet tilauksen asiakaspalvelumme kautta puhelimitse tai sähköpostitse ja tilaus tehdään manuaalisesti verkkosivujen ulkopuolella, voit valita maksutavaksi laskun tai osamaksun (Klarna), tulla maksamaan kortilla fyysisessä myymälässämme tai tehdä maksun pankkiin numerolla 165-5190. Ilmoita aina tilausnumerosi viitenumerona tehdessäsi pankkisiirtoa.

Talletus ja ennakkomaksu

Kun teet asiakaspalvelumme kautta tilauksen tuotteesta, jota meillä ei ole varastossa, kyseessä on erikoistilaus. Yli 1000 euron tilauksista peritään 50 %:n suuruinen takuumaksu tilauksen kokonaisarvosta, ennen kuin aktivoimme tilauksen ja tilaamme tavarasi toimittajalta. Alle 1000 euronerikoistilauksiin sovelletaan ennakkomaksua.

Maksamalla käsirahan/ennakkomaksun hyväksyt ostoehtomme ja suostut siihen, että nimesi ja henkilö- tai yritystunnuksesi sekä yhteystietosi (puhelinnumero ja sähköpostiosoite) tallennetaan asiakasrekisteriimme.

Myyntiedustajasi lähettää sinulle tilausvahvistuksen sähköpostitse. Tilausvahvistus on ostotodiste, ja on mahdollista, että se on esitettävä tavaroita toimitettaessa tai reklamaatiotapauksessa. Tilauksen lopullinen maksu on suoritettava ennen toimitusta, mutta on tietenkin mahdollista maksaa koko summa kerralla.

Tilausvahvistus

Kun olet tilannut tavarasi, ostohetkellä antamaasi sähköpostiosoitteeseen lähetetään vahvistussähköposti, jossa vahvistetaan, että olemme vastaanottaneet tilauksesi. Tämä tilausvahvistus toimii myös kuittina. On hyödyllistä säilyttää tämä kuitti, jos haluat ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Toimitusajat

Varastotuotteiden toimitusaika on yleensä 3–7 päivää. Korkean paineen. Kiireisinä kausina toimitusajat voivat olla pidempiä.

Tilaustuotteiden toimitusajat ovat yleensä pidempiä. Huomaathan, että verkkosivustollamme ilmoittamamme toimitusajat ovat toimittajiemme arvioita, ja ne voivat siksi muuttua. Muistathan, että mittatilaustuotteet valmistetaan tilauksesta sinun erityistarpeidesi mukaan (esim. valittu kangas sohvassa tai vastaavassa), ja vasta kun tavarantoimittajamme tehtaat ovat vastaanottaneet tilauksesi, ne voivat ilmoittaa meille arvioidun toimitusviikon.

Toimitusajat voivat myös vaihdella vuoden mittaan ja vaihdella tuotteiden ja tuotemerkkien välillä. Aikoina, jolloin tehtaissa on korkeat paineet, toimitusajat ovat yleensä normaalia pidempiä. Kesä ja joulu voivat myös vaikuttaa toimitusaikoihin, koska jotkin tehtaat ovat suljettuina. Siksi emme voi koskaan taata toimitusaikoja, koska toimitusajat ovat yleensä meidän vaikutusalueemme ulkopuolella.

Kun tilaus on tehty ja tavarantoimittaja on vahvistanut sen, otamme sinuun yhteyttä ja ilmoitamme arvion tilauksesi toimitusviikosta. Huomaa kuitenkin, että tämäkin viikko voi muuttua.

Pidätämme oikeuden mahdollisiin viivästyksiin tavarantoimittajien tuotannossa tai kuljetusliikkeiden viivästyksiin. Nämä ovat olosuhteita, joihin emme voi vaikuttaa. Pyrimme kuitenkin aina varmistamaan, että sinä asiakkaana saat tavarasi arvioidun ajan kuluessa.

Peruuttamisoikeus

Etäsopimuksista ja muualla kuin elinkeinonharjoittajan toimitiloissa tehtävistä sopimuksista annetun lain (2005:59) mukaan sinulla on kuluttajana oikeus peruuttaa ostoksesi 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta, mutta meillä sinulla on 100 päivän peruutusoikeus toimituksesta alkaen, kun teet ostoksia osoitteessa www.nordiskagalleriet.fi. Peruuttamisoikeus edellyttää, että tuotetta ei ole tilattu erityisesti sinua varten tai että olet käyttänyt/koonnut tuotteen, voit lukea lisää peruuttamisoikeuden poikkeuksista hieman alempana.

Jos tuote ei ole tilauserä, siihen sovelletaan aina peruuttamisoikeutta. Peruuttamisoikeus koskee vain yksityishenkilöitä, ei elinkeinonharjoittajia.

Jotta peruuttamisoikeutta voidaan soveltaa, tuote on palautettava alkuperäisessä, vahingoittumattomassa kunnossa ja samassa pakkauksessa, jossa se on saapunut. Tuotetta ei saa olla käytetty. Siksi on tärkeää, että avaat paketin huolellisesti, jotta pakkaus tai tavarat eivät vahingoitu. Jos tuote on sinetöity, sinetin on oltava ehjä eikä tuotetta saa olla koottu. Jos haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi, ota yhteyttä asiakaspalveluun ennen tuotteen palauttamista.

Tilaustuotteilla ei ole palautusoikeutta. Palautusmaksu on 19,50 euroa pienille paketeille ja 59,50 euroa noudettaville suurille paketeille. Maksu vähennetään automaattisesti palautettavasta summasta.

Jos haluat palauttaa tilaa vieviä huonekaluja, kuten ruokapöytiä, sohvia ja nojatuoleja, ota yhteyttä asiakaspalveluun hinnoittelua varten. Palautusrahti on asiakkaan vastuulla, ja se vähennetään suoraan palautussummasta.

Jos lähetät palautuksen ilman palautuslomakettamme, sinun on silti otettava meihin yhteyttä etukäteen, jotta saat lähetyslomakkeen sähköpostitse. Palautus tulee lähettää takaisin verkkovarastoomme, palautusosoite on:

Nordiska Galleriet Centrallager (Posti terminaali)
PO Box 105 70 
FI-21422 LIETO
FINLAND

Tavarat ovat asiakkaan hallussa, kunnes saamme palautuksen, joten on tärkeää, että tavarat eivät vahingoitu kuljetuksen aikana. Pakkaa pakettisi huolellisesti. Asiakas on vastuussa kaikista kuljetuksen aikana tapahtuneista vahingoista, kun tavarat palautetaan meille. Suosittelemme jäljitettävien pakettien lähettämistä oman turvallisuutesi vuoksi. Huomaa, että palautus on lähetettävä suoraan varastollemme, ei postin välittäjälle. Lisätietoja saat lähimmästä postitoimistosta. Jos sinulla on kysyttävää peruuttamisoikeudesta/palautusoikeudesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Palautuslähetyksen postitus- ja käsittelykulut ovat asiakkaan vastuulla, jos et ole ottanut meihin yhteyttä etukäteen saadaksesi ennakkoon maksetun palautuslomakkeen.

Peruuttamisoikeutta koskevat poikkeukset

Poikkeuksena peruuttamisoikeuteen on, jos tuote on tilaustuote, eli se on tilattu erityisesti sinulle ja/tai valmistettu juuri sinun toiveidesi mukaisesti. Jos tuotteesi on määritelty "tilaustuotteeksi", se tarkoittaa sitä, että se on tilattu ja valmistettu juuri sinun tilauksesi mukaan. Kaikkiin "tilaustuotteiksi" nimettyihin tuotteisiin ei näin ollen sovelleta avointa osto- tai vaihto-oikeutta, ellei toisin sovita.

Toimitushetkellä sinä asiakkaana voit luonnollisesti tarkastaa tuotteen kunnon ja toiminnan, mutta jos olet käyttänyt tai koonnut tuotteen ja hävittänyt tai vahingoittanut alkuperäispakkausta, peruuttamisoikeus ei ole voimassa. Siksi on tärkeää, että avaat paketin huolellisesti, jotta pakkaus tai tavarat eivät vahingoitu. Jos tuote on sinetöity, sinetin on oltava ehjä eikä tuotetta saa olla koottu.

Peruuttamisoikeus koskee vain yksityishenkilöitä, ei elinkeinonharjoittajia.

Jos sinulla on peruuttamis- tai palautusoikeuteen liittyviä kysymyksiä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tavoitat meidät sähköpostitse: help@nordiskagalleriet.fi  tai puhelimitse: 08 - 442 83 60.

Takaisinmaksu

Peruutustapauksessa palautamme tuotteesta maksamasi summan, josta on vähennetty mahdolliset palautuskulut edellä kuvatulla tavalla. Huomaathan, että hyvityksen saaminen voi kestää jopa 14 päivää siitä päivästä, kun olet palauttanut tuotteen. Nordiska Galleriet pidättää itsellään oikeuden odottaa, että olemme saaneet tavarat tai että olet pystynyt todistamaan, että tavarat on palautettu meille, ennen kuin palautus tehdään. Palautus suoritetaan samalla maksutavalla, jota käytettiin ostohetkellä, ellei toisin sovita.

Kun saamme tavarat takaisin ja näyttää siltä, että ne ovat menettäneet arvoaan, koska olet käyttänyt tai käsitellyt niitä enemmän kuin on ollut tarpeen niiden ominaisuuksien ja toiminnan määrittämiseksi, on meillä oikeus vähentää tämä palautuksen määrästä.


Jos olet käyttänyt laskun tai osamaksun maksuvaihtoehtoa Klarnan kautta, on tärkeää, että maksat laskun, jotta vältyt muistutusmaksuilta. Summa palautetaan, kun olemme noutaneet ja rekisteröineet palautuksen verkkovarastossamme.

Toimitus & lähetys

Tarjotut toimitustavat vaihtelevat sen mukaan, kuinka tilaa vievä tilauksesi on ja missä päin Suomea olet (tilaukset Ahvenanmaalle, ota yhteyttä asiakaspalveluun). Suuremmat huonekalut voidaan toimittaa kuormalavoilla valitun rahdinkuljettajan toimesta.

Muuta toimitusosoitetta

Emme voi päivittää toimitusosoitetta sen jälkeen, kun lähetys on lähtenyt varastoltamme.


Toimittamaton paketti ja vastaanottotodistus

Asiakkaana olet vastuussa siitä, että sinulla on vastaanottaja, joka voi kuitata toimituksen sovittuna toimitusaikana. Jos et ole paikalla vastaanottamassa toimitusta, siitä aiheutuu meille kustannuksia, joista pidätämme oikeuden veloittaa sinua. Näin on esimerkiksi silloin kun asiakas ei ole muistutuksista huolimatta noutanut lähetystä toimituspisteestä, tai ei ole ollut tavoitettavissa vastaanottamaan toimitusta, tai ei ole ollut tavoitettavissa annetussa puhelinnumerossa, tai on antanut virheellisiä tietoja nimestä, osoitteesta tai yhteystiedoista tai on kieltäytynyt vastaanottamasta toimitusta.

Pakettisi pysyy tavallisesti postinkantajan luona 14 päivää ennen kuin se palautetaan varastoon. Jos meille palautettu paketti jätetään lunastamatta, sinulta peritään 200 kruunun maksu, joka vähennetään suoraan palautetusta summasta. Jos tuotteesi ei kuulu peruuttamisoikeuden piiriin, emmekä ole hyväksyneet sitä palautettavaksi, otamme sinuun yhteyttä ja pyydämme uutta toimitusyritystä tuotteellesi.


Kuljetusvauriot

Olemme vastuussa vahingoista, jotka ovat aiheutuneet kuljetuksen tai toimituksen aikana sinulle asiakkaana. Kun vastaanotat toimituksen, on sinun vastuullasi asiakkaana tarkistaa, onko paketti vahingoittunut ennen kuin allekirjoitat lähetysluettelon. Tarkista lähetys aina huolellisesti heti toimituksen jälkeen. Tarkasta ulko- ja sisäpakkaus sekä laatikot tai muut pakkaukset, joissa tavarat ovat saapuneet. Jos paketti tai tavarat ovat vahingoittuneet, tämä on merkittävä suoraan lähetysluetteloon ja dokumentoitava kuvien ja tekstin avulla.

Jos olet saanut toimituksen, jonka pakkaus tai tavarat ovat jollain tavalla vahingoittuneet, on tärkeää, että dokumentoit tämän välittömästi tekstin ja kuvien muodossa. Kuvaa seuraavat asiat: 1. ulko- ja sisäpakkaus, 2. rahdinkuljettajan rahtikirja, 3. vastaanottamasi tavarat. Kuvaile tapauksesi ja lähetä kuvat sähköpostitse asiakaspalveluumme osoitteeseen help@nordiskagalleriet.fi 24 tunnin kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Tämä auttaa meitä käsittelemään tapauksesi nopeammin.

Säilytä alkuperäinen pakkaus, jossa tavarat saapuivat. Tuotetta ei saa käyttää toistaiseksi.

Reklamaatio

Näkyvää vikaa koskevat valitukset on tehtävä välittömästi vian havaitsemisen jälkeen tai kohtuullisen ajan kuluessa. Kohtuulliseksi ajaksi katsotaan 2 kuukautta toimituspäivästä. Nordiska Galleriet ei ole vastuussa tavaroissa olevista vioista, jotka johtuvat huolimattomasta käsittelystä tai hoito-ohjeiden noudattamatta jättämisestä. Pakkaus on säilytettävä ja dokumentoitava.

Jos haluat valittaa tuotteesta, ota yhteyttä valitusosastoomme. Tapauksen käsittelyn helpottamiseksi lähetä meille sähköpostitse kuitin/tilauksen numero, nimesi ja yhteystietosi, kyseinen tuote, kuvia viasta ja lyhyt kuvaus: help@nordiskagalleriet.fi

Luonnonmateriaali

Monet myymämme tuotteet on valmistettu luonnonmateriaaleista, kuten kivestä, puusta, nahasta, metallista ja muista materiaaleista. Luonnonmateriaalit vaihtelevat usein ulkonäöltään, kooltaan ja koostumukseltaan tuotteesta toiseen ja tämä on täysin luonnollista. Vaihteluita ovat esimerkiksi solmut, suonitus, värivaihtelut, rakenne-erot, marmoroituminen, kalkkikivi, hiekkakuopat, luonnonnahan merkit ja arvet jne. Nämä luonnolliset vaihtelut ovat ominaisuuksia, jotka suunnittelijan on usein tarkoitus säilyttää tai muuten parantaa osana suunnittelua, eivätkä ne ole pätevä valitusperuste.

Jotta luonnonmateriaalien laatu säilyisi hyvänä ajan mittaan, on noudatettava ostohetkellä ja verkkosivustolla annettuja hoito-ohjeita. Jos vahingot ja kuluminen johtuvat siitä, että näitä ohjeita ei ole noudatettu, Nordiska Galleriet pidättää oikeuden kieltäytyä korvausvaatimuksesta.

Tilauksen peruuttaminen

Jos haluat peruuttaa jo suoritetun tilaustavaran oston, autamme sinua tietenkin mahdollisuuksiemme mukaan oston peruuttamisessa. Tämä on tehtävä 24 tunnin kuluessa tilauksen tekemisestä, jotta voimme varmistaa, ettemme ole ehtineet välittää erikoistilaustasi toimittajalle. Poikkeustapauksissa voi olla mahdollista peruuttaa ostoksesi jopa 24 tunnin kuluttua, mutta vain jos voimme peruuttaa ostoksen toimittajan kanssa, mistä ei aina ole varmuutta. Jos peruutuksesta aiheutuu meille kustannuksia sen jälkeen, kun tavarat on valmistettu, pidätämme oikeuden vähentää ne palautettavasta määrästä esimerkiksi pidättämällä maksetun vakuuden kokonaan tai osittain.

Emme takaa toimitusaikoja, vaan ilmoitamme ainoastaan toimittajan arvioidut toimitusajat. Toimitusajat vaihtelevat ja riippuvat siitä, kuinka kiireinen toimittaja on tehtaallaan tiettynä ajankohtana. Se, että toimitus on kestänyt arvioitua kauemmin, ei yleensä ole hyväksyttävä syy ostoksen peruuttamiseen.

Force Majeure

Teemme aina kaikkemme varmistaaksemme, että sinä, asiakas, saat tuotteesi. Nordiska Galleriet ei kuitenkaan voi ottaa vastuuta viivästyksistä, jotka johtuvat poikkeuksellisista tapahtumista tai olosuhteista, jotka eivät ole hallinnassamme ja joita emme ole kohtuudella voineet ennakoida tai voittaa ilman taloudellisia menetyksiä. Tällaisia ovat muun muassa luonnonkatastrofit, lakot, sodat, mellakat, saarrot, viranomaisten väliintulot, tulipalot, räjähdykset, boikotit ja muut ylivoimaisen esteen kaltaiset olosuhteet, jotka vaikuttavat tavarantoimittajien ja/tai toimitusten viivästymiseen.

Integritetspolicy - GDPR

Nordiska Galleriet haluaa, että voit asiakkaana luottaa siihen, että käsittelemme henkilötietojasi erittäin huolellisesti ja kunnioittavasti. Arvostamme henkilötietojen suojaa ja noudatamme sovellettavaa henkilötietolainsäädäntöä (EU) 2016/279 ja yleistä tietosuoja-asetusta (GDPR).

Nordiska Galleriet Group AB, Nybrogatan 11, 114 39 Tukholma, Ruotsi, rekisterinumero: 556032-3189 on vastuussa henkilötietojesi käsittelystä, kun teet ostoksia fyysisessä myymälässämme tai verkkosivustollamme. www.nordiskagalleriet.fi.

Pidätämme oikeuden päivittää tietosuojakäytäntöämme milloin tahansa.

Henkilötiedot

Henkilötiedot ovat tietoja, joiden perusteella tunnistettu tai tunnistettavissa oleva luonnollinen henkilö voidaan tunnistaa. Se voi olla esimerkiksi nimi, sosiaaliturvatunnus, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite, IP-osoite, selaimen asetukset tai valokuvat. Kun teet ostoksia verkkosivustollamme tai fyysisessä myymälässämme, annat suostumuksesi siihen, että käsittelemme ja tallennamme henkilötietojasi.

Sinulla on milloin tahansa oikeus pyytää ote hallussamme olevista henkilötiedoistasi. Voit tehdä tämän maksutta kerran vuodessa lähettämällä kirjallisen pyynnön otteesta asiakaspalveluumme sähköpostitse: help@nordiskagalleriet.fi.

Sinulla on myös oikeus pyytää meitä milloin tahansa korjaamaan virheelliset tiedot tai poistamaan henkilötietosi.

Henkilötietojen tallentamisen tarkoitus

Kun teet ostoksia myymälässämme tai osoitteessa www.nordiskagalleriet.fi keräämme henkilötietoja, jotta voimme täyttää oman osuutemme sopimuksesta ja toimittaa tavarat sinulle asiakkaana. Meidän on myös säilytettävä nämä tiedot mahdollisten valitusten, maksujen tai oikeudellisten vaateiden käsittelyä varten.

Keräämme verkkosivustomme käyttäjätilastoja kehittääksemme ja parantaaksemme verkkokauppakokemusta sekä verkkosivuston toiminnallisuutta ja sisältöä.

Mitä henkilökohtaisia tietoja kerätään

Jotta voimme käsitellä ja toimittaa tilauksesi, meidän on kerättävä tietoja, kuten nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi. Jos haluat maksaa laskulla tai maksuerissä Svea ekonomin kautta, saatamme tarvita myös henkilötunnuksesi.

Kun vierailet osoitteessa www.nordiskagalleriet.fi, keräämme tilastoja, kuten käyttäjien lukumäärän ja verkkosivuston käytön selainasetuksia, IP-osoitteen ja käyttöjärjestelmän avulla.

Kommunikaatio

Saatamme ottaa sinuun yhteyttä ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen tai puhelinnumeroon lähettääksemme sinulle tietoja tilauksestasi tai valituksestasi. Saatamme myös ottaa sinuun yhteyttä tarjousten, uutiskirjeiden tai muun markkinoinnin muodossa. Voit myös milloin tahansa peruuttaa suostumuksesi siihen, että lähetämme sinulle markkinointia, uutiskirjeitä, tarjouksia jne.

Tietojesi jakaminen

Emme siirrä tai myy henkilötietojasi kolmansille osapuolille, lukuun ottamatta luotettavia toimittajia, jotka auttavat meitä verkkosivuston ja liiketoiminnan ylläpitämisessä ja tavaroiden toimittamisessa. He noudattavat avustussopimuksia, jotka koskevat henkilötietojen suojaa ja käyttöä.

Poikkeuksia voi aiheuttaa myös se, jos meidän on tehtävä näin noudattaaksemme Ruotsin lakia tai suojellaksemme omaa tai muiden omaisuutta, oikeuksia tai turvallisuutta.

Verkkosivustolta kerättyjä ja anonymisoituja käyttäjätilastoja voidaan toimittaa kolmansille osapuolille tilastollisia, markkinointia koskevia tai muita tarkoituksia varten.

Jos tietojasi jaetaan muille osapuolille kuin mitä tässä tietosuojakäytännössä on esitetty, ilmoitamme sinulle tästä silloin, kun annat tietoja ja annat meille suostumuksesi.

 

Kuinka kauan säilytämme tietojasi?

Säilytämme henkilötietojasi niin kauan kuin ne ovat merkityksellisiä sen tarkoituksen kannalta, jota varten ne on kerätty. Pidämme sinua aktiivisena asiakkaana 48 kuukautta viimeisimmästä ostoksestasi, minkä jälkeen säilytämme vain ne tiedot, joita tarvitsemme lakisääteisiä vaatimuksia varten, esimerkiksi vero- ja kirjanpitotarkoituksiin.

Peruuta tietojesi tallentaminen

Voit tarkastella tallennettuja tietojasi milloin tahansa, muuttaa niitä tai peruuttaa suostumuksesi henkilötietojesi tallentamiseen ja pyytää meitä poistamaan ne. Voit myös milloin tahansa peruuttaa suostumuksesi siihen, että lähetämme sinulle markkinointia, uutiskirjeitä, tarjouksia jne.

Jos sinulla on kysyttävää tallennetuista henkilötiedoistasi tai haluat peruuttaa suostumuksesi niiden tallentamiseen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua. Tavoitat meidät sähköpostitse: help@nordiskagalleriet.fi tai puhelimitse 09-427 235 40.

Cookies

Käytämme osoitteessa www.nordiskagalleriet.se evästeitä. Sähköisestä viestinnästä annetun lain (2003:389) mukaan olemme velvollisia ilmoittamaan tästä kaikille, jotka vierailevat verkkosivustollamme. Verkkosivustomme kävijöiden on myös annettava suostumuksensa evästeiden käyttöön.

Eväste on pieni tekstitiedosto, joka tallennetaan paikallisesti laitteeseesi (esim. tietokoneeseen, tablettiin tai matkapuhelimeen) selaimesi kautta.

Evästeitä on kahdenlaisia:

  1. Istuntoeväste tallennetaan tilapäisesti laitteeseesi, kun selaat verkkosivustoamme. Tämä häviää, kun selain suljetaan.
  2. Pysyvä eväste tallennetaan laitteeseesi, kunnes poistat sen.

Evästeet voivat muun muassa antaa tietoa käyttäjätunnuksestasi ja siitä, oletko uusi kävijä verkkosivustollamme vai et. Evästeet auttavat siten parantamaan käyttäjäkokemusta ja mahdollistavat monet verkkosivuston toiminnot. Jos et hyväksy evästeiden käyttöä, voit poistaa ne käytöstä selaimesi suojausasetuksista. Tällöin sinulla on rajoitettu pääsy sähköisen kaupankäynnin ominaisuuksiin, etkä muun muassa voi lisätä tuotteita ostoskoriin.

Käyttämällä verkkosivustoamme www.nordiskagalleriet.fi hyväksyt evästeiden käytön.

Jos sinulla on kysyttävää evästeistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tavoitat meidät sähköpostitse: help@nordiskagalleriet.com  tai puhelimitse: 09-427 235 40.

 

Turvallisuus

www.nordiskagalleriet.fi on salattu Verisignin 256-bittisellä SSL-suojauksella, joka näkyy URL-kentässä. Tämä suojaa sinua kuluttajana henkilötietojen vaaralliselta käsittelyltä.

Käytämme pankki- ja luottokortteihin Svea ekonomia. DIBS on Pohjoismaiden johtava maksupalvelujen tarjoaja. Kun teet ostoksia kanssamme, sinut siirretään salatulle ja suojatulle sivulle, jossa maksu tapahtuu. Emme tallenna tilitietoja tai henkilötietoja. Korttimaksut kuuluvat 3D-Secure-turvastandardin piiriin, joka on VISA:n ja Mastercardin kehittämä turvastandardi, jolla varmistetaan turvalliset maksut internetissä.

Myymälätuotteiden ostoa koskevat erityiset ehdot ja edellytykset

Kun sinä asiakkaana ostat outlet-tuotteen, sovelletaan seuraavia ehtoja.

Outlet-tuotteet voivat olla esimerkiksi käytettyjä, palautettuja, eri tavoin viallisia, ylijäämävarastoja tai näyttelyesineitä. Hintaa on alennettu reilusti kohteen kunnon kompensoimiseksi. Mahdollisia vikoja voivat olla esimerkiksi se, että tuote on likainen, naarmuuntunut tai siinä on jokin muu jälki. Tuote voi kuitenkin olla uudessa kunnossa ja avaamattomassa pakkauksessa. Kaikki outlet-tuotteet myydään sellaisenaan. Asiakkaana sinulla on velvollisuus tutkia tuote, ja siksi suosittelemme, että tulet katsomaan sitä myymälässämme tai varastossamme, jos sinulla on siihen mahdollisuus.

Meillä on rajoitettu määrä kutakin tuotetta, ja valikoima vaihtelee. Ensimmäiseksi tullutta asiakasta palvellaan aina ensin. Pidätämme oikeuden loppumyyntiin, varastossa esiintyviin poikkeamiin ja teknisiin virheisiin ja pidätämme oikeuden korjata ne jälkikäteen.

Avointa myyntiä tai vaihto-oikeutta ei sovelleta outlet-tuotteisiin.

 

Ota yhteyttä
Ota meihin yhteyttä puhelimitse, sähköpostitse tai chatissa, jos haluat saada vastauksia tuotteeseen liittyviin kysymyksiisi tai apua sisustussuunnitteluun.
Myymälämme
Stockholm
Nybrogatan 11
114 39 Stockholm
Miten löydät meidät

08- 442 83 60

Ma-Pe 10:00 - 18:00
Lauantai 10:00 - 17:00
Sunnuntai 11:00 - 16:00
Göteborg
Flöjelbergsgatan 20A
431 37 Mölndal
Miten löydät meidät

031- 775 69 00

Ma-Pe 10:00 - 19:00
La-Su 11:00 - 17:00
Kirjaudu sisään

Kirjaudu sisään tilillesi päästäksesi käsiksi tilauksiisi ja tilitietoihin.

tai
Uusi asiakas?Saat 10% alennuksen ensimmäisestä ostoksestasi.

Tilaa uutiskirjeemme saadaksesi inspiraatiota ja erikoistarjouksia. Kirjoita koodi kassalla, kun olet tehnyt ostokset.

Kiitos rekisteröinnistä
Sähköpostisi on jo rekisteröity
*Alennus koskee uusia asiakkaita, kun teet ensimmäisen verkko-ostoksesi nordiskagalleriet.fi-sivustolla. Koodia ei voi yhdistää muihin tarjouksiin, alennuksiin tai myynteihin. Koodi ei ole voimassa Tukholman ja Göteborgin myymälöissämme, eikä se koske tuoteryhmiä keittiöt, vaatekaapit ja Limited Editions.
Toivelista (0)