Toimitusehdot
Meillä on useita eri toimitusvaihtoehtoja, jotka vaihtelevat raskaiden huonekalujen kotiinkuljetuksesta pienempien tilausten postipaketteihin. Käytettävissä olevat toimitusvaihtoehdot voivat vaihdella tilaamiesi tuotteiden ja asuinpaikkasi mukaan. Laitoitpa tuotteet ostoskoriin Nordiska Galleriet tai saitpa apua asiantuntevilta myyjiltämme myymälöissämme tai Asiakaspalvelumme agenteilta puhelimitse, sinun tulisi tuntea olosi varmaksi siitä, että pyrimme toimittamaan lähetyksesi sinulle parhaalla mahdollisella tavalla.
Näin toimitukset Nordiska Gallerietilta
- Tee tilaus joko verkossa tai myymälöissämme. Tarjoamme sinulle samat toimitusvaihtoehdot riippumatta siitä, missä valitset tehdä ostoksesi.
- litse sinulle mieluisin toimitusvaihtoehto. Jos teet ostoksia verkossa, saat käytettävissä olevat vaihtoehdot kassalla. Jos ostat myymälässä tai puhelimitse, henkilökuntamme auttaa sinua valitsemaan sinulle parhaiten sopivan toimitusvaihtoehdon.
- Käsittelemme tilauksesi. Kun odotat toimitusta, tutustu toimitusvaihtoehtoon, jotta olet hyvin valmistautunut.
- Vastaanota toimituksesi ilmoittamassasi osoitteessa tai nouda sen kuljetusyhtiön palvelupisteestä, jos olet valinnut tämän vaihtoehdon. Sinun on esitettävä henkilöllisyystodistus noudon yhteydessä. Jos tuotteissa on ulkoisia vaurioita, jotka näkyvät heti kun vastaanoton yhteydessä, on parasta, että teet tästä merkinnän/otat kuvat lähetyksestä heti.
- Toimituksen jälkeen. Jos huomaat pakkauksessa tai tuotteessa vaurioita tai jos olet saanut väärän tuotteen tai väärän määrän tuotteita, pyydämme sinua ottamaan välittömästi yhteyttä Asiakaspalveluumme, jotta voimme auttaa sinua parhaalla mahdollisella tavalla, lue lisää reklamaatioista täältä.
- Nauti uudesta Nordiska Galleriet. Jos sinulla on kysyttävää, ota meihin yhteyttä täällä.

Hyvä tietää
- Onko toimituksessasi useita tuotteita, joista osa on varastossa ja osa tilaustuotteita? Teemme kaikkemme varmistaaksemme, että saat mahdollisimman nopeasti toimituksen, jossa on kaikki tilaamasi tuotteet. Koko tilauksesi odotetun toimitusajan saat joko tuotesivulta, jos tilaat verkossa, tai myyjältä myymälässä. Kun olet tehnyt tilauksesi ja sisäänostomme on saanut arvion toimitusajasta, saat asiasta vielä ilmoituksen sähköpostitse.
- Jos olet varannut kotiinkuljetuksen kiinteistöllesi tai kadunvarteen, ota meihin yhteyttä ja ilmoita, jos sinulla on erityisehtoja, joista meidän on tiedettävä.
- Toimipistepaketti, alkaen 3,9 euron tai ilmainen toimitus yli 50 euro tilauksille.
- Hinta: 3,9 euron alle 50 euron tilauksille Postin tai Postnordin palvelupisteeseen. Ilmainen toimitus yli 50 euron toimipistepaketeille.
- Toimitustapavaihtoehdot: Posti (tietoja Postista) tai PostNord (tietoja PostNordista)
- Toimipistepaketin paino ja koko: Enintään 20 kg, enintään 150x60x60 cm. Pituus + ympärysmitta: max 300 cm.
- Toimituspäivä: Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä ja sähköpostilla, milloin ja mistä pakettisi on noudettavissa.
- Seuraa toimitusta: Omapostissasi/PostNordin sovelluksessa tai saamasi linkin kautta.
- Noutaessasi lähetyksen näytä henkilöllisyystodistus tai tunnistaudu sähköisesti pankkitunnuksella, kuljetusyhtiön viestinnän mukaisesti. Kotiinkuljetus arkipäivisin, alkaen 19,50 euronen tai ilmainen toimitus yli 500 EUR tilauksille.
- Hinta: 19,50 EUR tai ilmainen toimitus yli 500 EUR tilauksille. Kun syötät postinumerosi kassalla, saat esille tilauksellesi tarjottavat kuljetusvaihtoehdot.
- Toimitustapa: Tämän toimitustavan kuljetusliikkeet ovat joko Posti tai PostNord. Tilaus toimitetaan tontille. Suuremmat tuotteet toimitetaan usein kuormalavoilla; huomaa, että pakkausten tai tällaisten kuormalavojen palautus ei sisälly palveluun. Lava sekä muut pakkausmateriaalit on myös hyvä säilyttää mahdollisen reklamaation tai palautuksen varalta.
- Toimitusaika: n. 5-10 arkipäivää riippuen tuotteiden saatavuudesta ja asuinpaikastasi. Kuljetusliike ottaa aina yhteyttä ennen toimitusta ja ilmoittaa käytettävissä olevat toimitusvaihtoehdot, joista voit valita.
- Seuraa toimitusta: Seuraa toimitusta kuljetusliikkeen sovelluksessa tai viesteissä olevan linkin kautta.
- Vastaanottaessasi tilauksen, sinun on näyetttävä henkilöllisyystodistuksesi.
- Pidä mielessä: Jos olet tilannut tavaroita, joilla on toimitusaika (tilaustuotteet) ja tiedät, että matkustat pois, on hyvä ottaa yhteyttä Asiakaspalveluun, jotta tavaroita ei tarvitse palauttaa (huomioi mahdolliset lisäkulut toimittamattomista tilauksista).
